Lna EceKumsal Deniz2961 Kuzumveben bahar159357bahar KuzeyinAnnesii aselin_annesi Sarisin Yasinuguriklima Teşekkür ederim kanamalarinız ne kadar sürdü
bahar159357bahar Size büyük abdestinizi yaparken mi yoksa idrarinizi yaparken mi çok agriniz açınız oldu. Benim idrarımi yaparken. Sanki alttan bişey cikiyormuscasina çok acı oluyordu. Zor yapıyordum idrarımi. Ağlıyordum resmen
bahar159357bahar KuzeyinAnnesii bana 3 uncude anca taktılar sondayi. Olabilir çok canım yanmıştı benimde
Sarisin Lna 4.5 ay oldu hala tam anlamıyla geçmedi 😏 bazen hiç hissetmiyorum acı ama genelde üşüttüğüm zaman çok ağrı oluyo
Yasinuguriklima 15 gün önce sezeryan oldum benimde karnim da ağrı var hala ama idrar yaparken felan olan acı sizi geçti gibi çok şükür
Yasinuguriklima Lna a Kanamam sezeryan sonrası 10 gün kadar sürdü 2-3 gün hiç olmadi şimdi 16 günlüğüz ve 2 gündür kanamam oluyor
Sarisin Lna 1 hafta aralıksızdı ondan sonra 40a kadar ara ara oldu 40ıncı gün bitti bş hafta geçmedi adet oldum 😊
bahar159357bahar seldaselda28 uyuşuk luk bende de devam ediyor. Sikiyorum ama açımıyor benim. Kilimi falan çekiyorum. Tam ameliyat yerimi hissetmiyorum. Bizdee 3 ay 6 gunluguz