haticed_ Zeynepazram Anlıyorum😊 Aşı yüzünden mi alilerji oldu bebiş yoksa farklı bir alerjiye tedbir olarak mı yaptırmayın dedi?
Zeynepazram haticed_ besin alerjisinden süpheleniyodum zaten su an diyetteyim yaptırma dedi bilmiyorum 😔
Tugceeeee12345 haticed_ yaklaşık 10 gün önce yaptırdık devlet aşıları ve bexsero olarak 4 tane aşı oldu bir de ağızdan opa aşısı oldu 2 damla bu şekilde çok şükür oğluşuma hiç bir şey olmadı sadece biraz ateş yaptı oda zaten olması gereken gibiydi
haticed_ Tugceeeee12345 Biz henüz memenjit aşısına başlamadık. Diğerleri dediğiniz gibi yapıldı. Gayet kolay atlattık şükür biz de inşallah ateş yapmazsa daha da sevineceğim🙏
haticed_ Zeynepazram Çok geçmiş olsun gerçekten. Umarım geçici bir durumdur ve sizi çok zorlamaz bu durum🙏
Tugceeeee12345 haticed_ yaparsada korkma ateş olması bebeğin savunma sisteminin çalıştığını gösterrmiş
Neib haticed_ 2 bacak 1 ağızdan damla şeklinde hemşire ateş yapabilir dedi eve gidince 1 saat sonra kadar şurup ver dedi verdim o yüzden ateş vs olmadı🙏🏻
Handeyvs Ysmn_dmrci58 1 iğneyi yapti damlayı damlatti sonra 2iğeyi yapti o sırada içeride bizden baska kimse yoktu zaten
Deletedmom388 haticed_ 2 iğne bir damla şeklinde olmuştu.Çok şükür hiçbir aşıda sorun yaşamadık onda da yaşamamıştık.Her bebekte olmuyor ama mutlaka takip edin ateşi çıkarsa duruma göre müdahale edersiniz,inşallah sorunsuz atlatırsınız🙏🏻🌸
haticed_ Deletedmom388 Teşekkür ederim. 13.30 gibi aşı yapıldı henüz ateş belirtisi yok. Ölçtüm yine de normaldi. Umarım yükselmez gece🙏