Esraemirr yagizveannesi benim oglumda gece 1 kere uyaniyor ama ben yaklasik bebegim 2 haftalikken biraktim gece uyandirmayi sarilik vs yoktu ve acikinca zaten mutlaka uyanir seninkide aicikinca uyanirsa korkma
bossbabysmom yagizveannesi ackmıyor demekki brakn uyusun acksa uyanr gunduz emmeleri iyise sorun yok :))
yagizveannesi Oz_lem09 o saatte uyuyo oluyor zaten akşam 7 gibi uyuyo yemek saatimizde ama 9da kalkıyor emip Bi daha yatıyor 11 gibi
0503 yagizveannesi benim de 1 buçuk aydan snra öle oldu hiç kalkmıyor ben zorla veriyrm almıyorda uyumak istiyor korkuyrm kan şekeri düşer die de 3 aylık olacaz 10 gün sonra hala aynı