yagizveannesi
Biz de 3 ay 22 günlüğüz ama istisnasız gece 3 defa kalkar emer yatar, daha hiç 4 saat bile kesintisiz uyuduğunu görmedim, gündüz uykuları da iyi, acaba seninki iyi doyuyor ondan mı, bu arada buna rağmen 3.aya giriş tartımında 500 gr 16 gün içinde de sadece 95 gr almış o kadar emzirmeme rağmen