Tuba-11 Sağdığım sütü cezvede 30 sn kadar ısıtıyorum. İçine 1 tatlı kaşığı yoğurt katıp karıştırıyorum. İyice bezlerle sarıp 5 saat bekletiyorum. Normal yoğurda göre biraz daha sulu oluyor. Çok sallamamaya dikkat edin o zaman tutmayabilir. Sıcaklıkta önemli. Ama ilk denemelerim hiç olmamıştı. Yaklaşık bi beş denemeden sonra tutturdum kıvamı.