Zeyneb benimkide yeşil yapıyodu ve mukuslu yapıyodu kayınvalidem üşütüyo dedi bn baktım üşümüyo eli ayağıburnu sıcak sonra çoklu besin alerjisi çıktı çocuk fıtık ameliyatı oldu üşütüyosunuz ondan bn 9 tane büyğttğm diyo daha ne dicen 🤷🏻♀️ Fıtık nere üşütmek neresen evladını bilirsin çok gaz ve fazla önsütte yeşil yapıyomuş alerji diyetiyle gazı azaldıkça yeşillik gitti bizde eski insanlar çözüm bulamadıkça üşütüyo deyip işin içinden çıkmışlar belliki sen canını sıkma üşütmüyodur o hatta terliyodur