Bebek kucağa alışır saçmalığından bir kurtulamadık! Bebeğinin sana ihtiyacı var. Bebsğim 4 aylık ilk aylarda kucagımdan indirmedim gece dışında o da uyurum falan diye sürekli kucagımda uyuttum gündüzde.. dünyaya yeni gelmiş bir seni tanıyor bir sana muhtaç sen de güvende hissediyor mahrum etme. Bebeğim şuan gayet mutlu kendi basına da oynuyor her zaman da kucak istemiyor istediğinde hala daha eksik etmiyorum. Ve bana bağımlı falan da değil oyun da oynuyor başkalarına da gidiyor serbest de bırakıyorum.