Blgzr58 etrafı etkin kullanmak lazım, ben de yetişemedim inan ama zamanla o kadar güzel rayına oturuyor ki.zamanında 4 gün duşa girememişliğim var Antalya sıcağında , göğsümü yıkayıp emziriyordum.zamanla düşüncem değişti önce bebek ev kalsın dedikçe kafa olarak işleri daha da büyüttüğümüz farkettim .” rahat anne” olmak bebek odaklı ama kendini unutmadan yaşamak bana iyi geldi , senin de her şey rayına oturacak inan ki 🙏 sadece biraz zaman 😊herkes yeni düzene alışmaya çalışıyor sen bebeğin eşin 😬