Biz evlendik resmi nikah evrakları hazırdı ilk ay şiddet gördüm hep erteledk resmi nikah olmadı yani düzelir dedim çabaladım düzelmedi iyikide kiymamisim maddi yönden zorlk cekiyrum sadece farenjit var bogaznda iki hastalığı daha var devlette tedavi gördü düzelmedi sigortası da yok mecburiyetten ozel hastane için onu aradım umursamadi yaninda kiz da vardi zamanı gelsin cocugumu alcam senden dedi