4 ay oldu eşimden ayrıyım boşanmadık çekişmeli dava acık bekliyoruz çekişme sebebi Cocugu istemesi esim ve ailesi Cok paraci bir kişiliğe sahipler Benim kalan az bir takim vardi onlari aldim geldim Kadin a ait oldugu bilindiği halde istiorlar cocugumun istikbalini
. 7 ayLık bir Oglum var arayıp sormuyor ne yapıyo merak bile etmiyor üzüLüorum Cocuguna cok düskündü ben bir anneyim ama benden daha cok düşünüordu ama şimdi Aklina dahi gelmemesi zoruma gidior :( Diorm bazen cocugu sevmiO sırf benden para koparmak icinmi istio numarasi yapio . Kızlar hiç mi Özlemior sizce hiçmi aklina gelmior bir kalemde silip atmasi zoruma gidio ailesi ni tercih etti Gitti erkekler özlemezmi cocugunu eşini pişmanmıdır acaba 😢 cocuuguma üzülüorm hep onceliğim o