Deletedmom277 canim bence de sen olayi farkli anlamissin
oglunasik1anne bu arkadaşta farkli bisey söylememis.
2 türlü irade vardir kainatta külli irade bu Allahin iradesi sadece O’NUN iradesi
Bir de cüzi irade bu da biz insanlarin iradesi.
Mesela postu açan hanimin bu adamla evleneceği ve çocuğu olacağı kesin ta ki bu Levhi Mahfuz da bile yazilidir.
Ama bundan sonraki hayat çizgisi tamamen hanimin kendine bağlı..
Gibi gibi.. Allahu teala bizleri Yaradan olarak elbette bizi en iyi bilendir bu nedenle kimin iyi kimin kötü olacağını bilir yine de bir şans verip imtihan olarak bu dünyada tercihi bize bırakmıştir
Sana ayak verdi diye sen haram yere gidersen hasa bu Allahin degil senin suçun. Çünkü Allah o imkani herkese verdi istersen camiye de gidebilirsin gibi gibi..
Hayatımızda keskin çizgiler vardir ama bunun dışında da yol ayrımları var bunlar bize ait… umarim anlayabilmisimdir ⚘