oglunasik1anne Din nesneldir hanımefendi öznel değildir. Dini kendinize nefsinize düşünce tarzınıza göre yorumlayamazsınız. Kuranda yazılan Ayet leri ben kimim ki düşüncelerime göre yansıtayım.
“Ey iman edenler, inkar edenler ile yeryüzünde gezip dolaşırken veya savaşta bulundukları sırada (ölen) kardeşleri için: “Yanımızda olsalardı, ölmezlerdi, öldürülmezlerdi” diyenler gibi olmayın. Allah, bunu onların kalplerinde onulmaz bir hasret olarak kıldı. Dirilten ve öldüren Allah’tır. Allah, yaptıklarınızı görendir. (Al-i İmran Suresi, 156)
Israrla bir çocuğun ne zaman doğacağını kişinin belirlediğini söyleyip günaha girmeyin bence. Söyledikleriniz bunu savunur gibi.
Evlilik konusunda ya da çocuk konusunda tecrübeli olmanızın bu durumla alakası nedir anlayamadım. Ayrıca tecrübe demek doğru bilgi sahibi demekte değildir. Tecrübenizin çok olması neyi değiştiriyor merak ettim açıkçası. 5 yıllık evliyim ama düşünüyorum da bu konu ile alakalı nasıl bir tecrübem olabilir bilemedim.