masal_0110 bir uygulama vardı oradan şiddet görüyorum diye başvuru yapabiliyorsun.
öncelikle güçlü ol.
sen bir annesin her şeyin üstesinden gelebilirsin. Çocuğun zaten sende kalır öyle bir adama kimse çocuk vermez.
neden çocuk yaptın diyen arkadaşlar rica ediyorum bilmişliği bırakın. Neden yaptıysa yaptı yaşadıklarını yaşamadan ahkam kesmek kolay !
her neyse . Güçlü ol, kendine güven. Buraya yazabiliyorsan iletişim kurabilirsin birileriyle.
kıyamam evladına yazık. En Kısa zamanda çözüm bulunmalı