masal_0110 şu kadıncağıza neden çocuk yaptın diyen herkese tek tek cevap yazacaktım ama eğitilmezsiniz tecavüze uğramış olabilir ya da eşinin değişeceğini ummuş olabilir yargılamak kimsenin haddi değil kendinize gelin bir anlık empati yapın kalpsiz yorumlarınızdan önce, canım şiddet gördüğünde polise git darp raporu al gidemiyorsan kades uygulamasını indir polis çağır gelir seni alır raporu ailene gösterir durumunu anlatırsın eve dönme diyorlarsa devlet seni kadın sığınma evine yerleştirir, boşanma davası aç barodan avukat talep et ücretsiz sağlar bunu devlet sana, eşinden korkuyorsan koruma kararı çıkartır avukat, kadın sığınma evinin yeri gizli zaten seni bulamaz, umarım ailen arkanda olur da bunlara gerek kalmaz, bu hayatı yaşamaya mecbur değilsin kendin için bebeğin için terket bu adamı değişir deme değişmez gençsin upuzun bir hayat var önünde harcama, umarım bundan sonrası kolay olur senin için şansın açık olsun