Buglemm3434 dbm masallah o zaman çokta az değil bazen 120 oluyor ama çok nadir hep 90 da ilerliyoruz baya zayıf ama tombik değil Malesef bende istiyordum tombik olsun 😂
dbm Fatosyyn fazlada gelmiyor demekki. sen bi 60 dene bakalım huzursuz olursa 90 yaparsın birşey olmaz 😊
Fatosyyn Selince evet doktorlar 90 cc 3 saat şeklinde beslemiş hastanede yatmıştı Ben 60 cc 2 saat yapıyordum şimdi 3 saate döndük 90 cc de
dbm Buglemm3434 kız tombik olsa nolcak diş çıkarma emekleme yürüme vs hepsi gitcek tombikliğin. Sağlıklı olsun yeter 🙃
Buglemm3434 dbm zaten dış mahfediyor bizi ondan zayifladi bu ay normalde kiloya takilcak en son anne benimdir çünkü 700 gram doğdu bebeğim ben sadece yasasin sag salim çıksın diyordum ama bu ay zayifladigini öğrenince çok takildim 🤷♀️
dbm Buglemm3434 takılma diş falan hep huzursuzluk iştahsızlık yapar. Midesi o kadar alıyordur 😇 kıyamam prematüre mi doğdu. Güzel günleri olsun inşallah🤲🏻