Fatosyyn 90 cc 3 saatte 1se tamam . aranıcak Doymadığı için değil ki. Daha senin karnındayken onun emme refleksi oluşuyor bildiği tek şey o . 🤗 Kıyamam daha çok küçükk. Fazla vermeyin lütfen böbreğine midesine yazık. Sürekli ağlıyor, aranıyor olabilir. Bu günler geçecek. Ama aç olduğu için değil. Dünyaya adapte olmaya çalıştığı için. Biraz sabret 🤗