Tuba8406 ben dedim ki günde 10 dakika izlemesine müsade veriyorum bu benim kararın onun dışında engel olmaya çalışıyorum . Yine söylüyorum biyere gittiğimde bu herhangi biyer olur artık hastanelerin çocuk bölümünde bile çizgifilmler açık izlemek istiyor dikkatini başka yere çekmeye çalışıyorum . Engel olmaya çalışıyorumdan kastımda bu . Ama olamıyorsamda 3 4 dakika bakmasında sakınca görmüyorum hepsi bu . Ama o yorum yapan hanfendi nasıl algıladıysa değişik değişik yorumlar yaptı . Nasıl engel olamıyormuşum nasıl engelleyemezmişim . Neyse bu postu açan arkadaş cevabı aldı zaten bence daha fazla uzatmayalım .