Asuctnkya benim kızım da 3 ay 10 günlük kucağımdayken kafasını tv ye çeviriyor sürekli dikkatini çekmeye çalışıyorum genelde pusetine koyuyorum bana dönük oluyor konuşuyorum falan ama bazen işimi yapmak için bırakayım diyorum çizgi film açıyorum ama durmuyor 5 dakika sonra ağlıyor 😂 yani yarım saat ağlamaması bir mucize 🙄 zaten zararlı diye izletmek istemiyorum kendi de çok kısa süre bakıyor zaten
imkan olsa da büyüdüğünde de bakmasa ama çok zor evde olmasa da gidilen yerlerde bakacaklar üstelik evde yok diye daha bağımlı olacaklar eskiden evinde televizyon olmayan çocuklar misafirlikte pür dikkat bakardık olmayınca daha ilgi çekici oluyor