Aurora0 kesinlikle kimseyi linç etme(ki bahsettiğiniz tayfa diyim çok abes ve saygısızca davranılıyorlar) başkaları da bana uysun hep beraber hakaretler yağdıralım kafasında yazmadım. Gözümden kaçan yoksa sağolsun yazanların hiçbiri bu şekilde davranmadı bence.
Keşke esnetebilecek bir semtte ya da bahçeli bir yerde otursaydım da bu kadar bunalmasaydık. Sokağa çıkma yasağında bile fırına gidiyorum bahanesiyle ve maskesiz insan dolu.
Bakkala markete eczaneye bir yerde tabi ki evden birilerinin gitmesi gerekiyor. Ama elbetteki önlemler alınarak. Postunuzu görmedim bununla ilgili size ayıp etmişler.
Fikrinize saygı duyuyorum teşekkürler iyi ki paylaştınız, egonuz tatmin oldu mu? Çünkü sizin yorumunuzda bana biraz öyle maalesef.
Bahsettiğiniz şekilde virüs konusunda rahatsız olduğum şeylere tek tek yorum yapmam, cahille girme münakaşaya demişler. Başlık açtım görüşlerimi güzel annelerle paylaştım, birbirimize destek olduk, bence çok da güzel oldu. İyi günler dilerim hanımefendiciğim