GizmofizmoE Mom0870 ben ilkokula gidene kadar yanımda yatırıma nasıl olsa büyüyünce pas vermicekler☺️☺️
Mom0870 GizmofizmoE bencede iyi fikir 😀 ben 11 yaşımda hala annem babamla yatıyordum pişman değilim 😀
Tgba123 Canım benm kızım 3,5 aylıktan beri dönüyor ve yüzüstü yatıyor ilk akşam sabaha kadar uyumadım devamlı çevirdim ben çevirdikçe o döndü en sonunda rahat bıraktım kendini kurtarıyor dönmeyi bilen çocuk .
Serpil2019 Tgba123 aynen oda doğru aslında kendisi döner büyüyor yani ben endişeleniyorum sanırım baya donen büyükte döner küçükte sabit uyumaz
Portakal Serpil2019 valla küçük olduğu doğru ama anne yani beşik için küçük 🙂 1 yaşından beri odasında uyuyor tek yatınca uykuları daha düzenli oldu
Serpil2019 2lokummannesiii beşik aslında çok küçük değil ama sadece çok aşırı dönüyor ondan korkuyorum yüz yüztu uyur nefes alamaz diye ama döner sanırım yoksa uyuyor uydu mu ama rahatlığına düşkün bi çocuk
2lokummannesiii Serpil2019 yok nefes alır korkma. Kimisi daha bebekken yüz üstü uyuyor. Seninki artık koca insan olmuş 😂😂🍀🌷
Tgba123 Serpil2019 resm atsam bir görseniz bütün gece öyle uyuyor 😅 doyuruyorum bırakıyorum bi bakıyorum dönmüş
gozde__ Serpil2019 bazen basen değil valla yorum yapmaya girdim dayanamadım kız 🤪 Bence de büyüğe koy benimki de deli yatıyor bir şey olmaz onlar artık büyüdü
Serpil2019 gozde__ hahahahha 😂aynen ya bencede sabit uyucak halleri yok ya dönsün Dursun artık napalim 😂
Serpil2019 2lokummannesiii doğru tabi sağolun içim rahatladı içim ferah tutayım o zaman rabbim hepimizin gözünden bile sakındığı evlatlarını korusun ayağına taş gözüne yaş değdirmesin 🙏
Melike09 Serpil2019 aynen öyle canım. Bende kızımı yanıma yatıryırum bazen hiç rahat edemiyor. O döndükçe ben uyanacak sanıp müdahale ediliyorum. Ama park yatağı var yatak odasında orda yatınca daha rahat uyuyor. Bizim biraz anne yüreği dayanmıyor
Htc06 Serpil2019 ben 6 aylıkken ayırdım odasını. Anne yanında dediğiniz gibi dönmek istiyordu uyuyamıyordu. Yanıma alıyordum bu defa da düşme tehlikesi oluyordu. İşe başlayacaktım. İlk sizin gibi bende düşündüm ama inanın 1 haftaya siz de bebeğiniz de alışırsınız. Odalarımız yan yana gece yarım saate 1 saate emmeye kalkıyor sesini duyup hemen gidiyorum
Deletedmom212 Serpil2019 canım gayet büyümüş bebegin hiç korkma kendi kendini kurtarır. Benim oglumda yastıgı suratına kapatır uyurken yüzüstü yatar yan yatar kollarıyla yüzünü kapatır bende oglusum gibi yatarım ben🥰