Oğlum anne yanı beşinde yatıyor ama gece sürekli dönüyor değişik uyuyor yüz üstü felan ağzı korkuyorum 14,5 aylık ve büyük beşiği var yerim olmadı için sığmıyor yatak odama diyorum ki oğlum odası var o beşiğinde uyusun bizde yere yorgan yatağı açıp orda uyuyalım çünkü emmeye kalkıyor bide küçük daha kışa doğru alışır odasında tek uyur çünkü sürekli yoksa gece Yanıma alıyorum ve korkuyorum gece dalarım felan bişey olur diye en iyice büyük beşiğe geçmek geniş rahat eder döner diğeri küçük çünkü ne diyorsunuz kızlar ya 🙈