Meltemyildizz Betim sallanıyor canım. Rahat da taşınıyor. Kapılardan falan geçiyor. Biz üç oda değiştirdik şimdiye kadar :)
gamzemustafa Betim beşik varda içinde yatan yok her dönmesinde uyanıyordu bende yere minder atıyorum orda yatıyor en azından gece uyanmıyor 😊
Hemera Betim babycom anne yanı aldım canım ben doğal ahşap, boyasız. Çok memnunum. Hepsiburada dan aldım.
Betim Hemera yatağı galan içinde geliyor o değil mi ? Bi de tekerlekli mi önerirsin taşınması kolay olur o zaman bi de kaç yaşına kadar kullanabilirim
Hemera Betim evet yatağı falan hepsi içinde oluyor. Sallanıyor istersen yanında gelen bir aparatla sallanmaz hale geliyor. Tekerlekleri yok ama çok ağır bir yatak değil iki kişi tutsa çok rahat taşırsınız. İsterseniz kendi yatağınıza bağlayıp anne yanı yapabilirsiniz. Ayrıca 3 ya da 4 kademesi var. Bebek büyüdükçe aşağı alabilirsiniz düşmesin diye
Dilek8 Betim hayır doğdu doğalı beşikte yattı sallama aparatı var altına takiliyor onu da yeni söktüm 1 ay önce şimdi artık sallamiyorum. Yatağımın dibine koydum besiginide gece uyandığında aldım emzirdim geri koydum beşiğine
Mucizem_06 Betim ben sepet beşik aldım çok begnyrdum 6 ay kullandı sonra onu yerine park yatak aldım çok memnunum
Mires Betim anne yanı beşiği aldım ben 9 aydır kullanıyorum memnunum sallanabiliyor ayrıca kademeli bir beşik normal beşik olarakta kullanılabiliyor heyner beşik yazarsak bakabilirsin Google dan
Sumis35 Betim ben park besik kullandım sallanırken gercekten ses çıkarıyordu ama benimkini gorumcemden aldım kullanılmıştı yani belki ondan bilemiyorum. En azından uzun süre kullanılabiliyor. Bi de küçük hamagimiz vardi 6 7 aya kadar onda sallıyordum. Oğlum 11 aylik artık odasına geçirdim bu büyüyen yataklar oluyor ya komidinli falan onlardan. Ayağımda sallayıp yatiriyorum.
Hemera Betim evet kullanabilirsiniz. Hepsiburada sayfasından yorumlarına da bakmanızı tavsiye ederim. Genel anlamda herkes çok memnun.
Yazilimcianne Betim kademeli parmaklıklı beşik almıştık ikeadan, doğumdan beri kullanıyoruz. Hiç sorun yaşamadık.
Bizal Betim anne yanını 5 ay kullandık sonrasında hem sığmadı hem güvenli değil şimdi park yatakta yatıyor. Anne yanını satın almadık kuzenimizde vardı , onu kullandık. Park yatak yeterli olur bence. İlk 6 ay üst katta sonradan alt katta yatırırsınız.