Bebeğim kış bebeği ilk ay anne yanı sallanan beşikte yattı sonraki ay bizle beraber yatağımızda yattık sallanmayı seven bir bebek pek değil 3. Aydan sonra tahta beşik almıştık alıştırdım odasında yatağında kendi yatıyor destekli uykuya geçiyor ama kendi yatağında takta beşiğin kenar korumalıklarını çıkardım uyansada bakınıyor ben memnunum 5 yaşına kadar yatabilir