Cicianne Wrw https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Tulum/3150716/580886 işte bu benim aldığım 🙈
Wrw Cicianne https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Tulum/3221602/586763 benimkide bu 😊
Oykuzey [bilinmeyen] Aynısını aldım kullanıyorum. Oda sıcaklığını belirtilen ısıda tutarsanız evet çok güzel fakat odanız biraz sıcaksa özellikle sırtı yanıyor çocuğun, terletiyor. Bir iki gündür genel olarak evim sıcak, terliyor diye korktum kullanmadım ama uykusuz da kaldım. Rahatlığına alışmışız. Üstünü çok açan bebekler için şart, büyük kolaylık.
Wrw Furkansmomy bilmiyorum ki alıp kullanıp terlemeyen bebeklerde varmış ama bize uymadı bide sadece kısa kollu zıbınla giydirip yatırdım ben
PrensSelim Cicianne bende aynısını aldım oğluma,erkek bölümünde beden kalmamıştı 😁 ,3 aylığız ama 6-9 aldım hem biraz tostik hem de yazın yaylaya gideceğiz orda da kullanırım diye öyle aldım,24-25 derece oluyor odamız,kısa kollu çıtçıtlı ile terlemiyor şükür
PrensSelim [bilinmeyen] bende internetten araştırdım bende uzmanı değilim ☺️ Bizimki de 2,5 bizim oğlan terlemeye yakın oluyor tek çıtçıtlı badi ile,oda 24-25 oluyor,sizinki de terlemez inşallah sabaha soğuk oluyor demişsiniz
Elmayanaginannesi PrensSelim o derece icin 1 tog olabilir 25 üstü derecede 0,5 tog öneriliyor benim evim de 23.5-24.5 arası ben 1 ya da en fazla 1,5 tog alacağım kaloriferli olunca tog değeri olmayan tulum alıp içine çıtçıtlı bady ve ince pijama altı giydirebilecegim ayaklı tulum alacağım
PrensSelim Elmayanaginannesi benim evin dereceye bakarsak dediğiniz doğru ama bizimki 2,5 togla terlemiyor ☺️
PrensSelim Zeynepsule kullanılan ürünün ısıyı ne kadar geçirdiğini belirten tekstil terimiymiş Google’a bakabilirsiniz daha fazla Bilgi için ☺️