Haribo42 çok geç gördüm 🙈 bize alisklamp denen bi alet takılıyor 3 gün sonra dr çıkarttı. Sonra kremleyip gazlı bez kapattık üstüne . Şuan tam iyileşmiş değil . Evde olduk . Dikişsiz kanamasız oluyor bu alet takılınca . Siz ne yaptınız ☺️ Geçmiş olsun olduysanız 🌺🥰