Momyfat93 Dün bezinde pembelik vardı . Bugün çok az çiş yaptı yaklaşık 3 saat önce falan bez değiştim . Hiç ıslaklık yok 😢 napıcam . Başına gelen anneler yardım edin .. Önereceğiniz sünnet doktoru varmı ? 8 aylığız
Haribo42 Momyfat93 bizde çok az çiş yapıyorız doktora gittik problem gözükmüyo dedi ama bazn pipisi şişiyo ara ara bizde bayramdan sonra sünnet olucaz :( çok korkuyprum 8 aylığız
Laek Momyfat93 pembelik susuzluktan kaynaklı oluyor doktormuz öyle demişti. Su miktarını arttırın düzelir inş
guney_ve_sarpin_annesi Momyfat93 benim ilk oğlumda vardı 25 günlükken sünnet oldu. Korkacak bişey yok canım erken sünnet tavsiye ederim çabuk iyileşiyor
Momyfat93 Haribo42 sizi hatırladım . Happy mom da konuşmuştuk. Evet doktorumuz da sorun değil dedi bekleyin dedi . Ama biz çok endişeliyiz
Momyfat93 alchn geçmiş olsun . Bizim doktorumuz izinliymiş . Telefonla bilgi alabildik. Buraya yazarmısınız doktorunuz dediği hakkında
Laek alchn onunla ilgili bi fikirim yok ama biz yetişkinlerdede idrar ne kadar sarıysa o kadar az su içmişiz demektir. Aynı şey olabilir bebeklerde
KayraninAnnesi Momyfat93 pembelik susuzluktan kaynaklaniyordur bu donem biraz daha su miktarini arttirin bence. Bizimde bazen gece hiç ciş yapmadigi oluyo malum havalar sicak fazlasiyla terliyo bebisler ciş sayisi azalabilir dedi doktorumuz
Momyfat93 KayraninAnnesi suyu bugünlerde hiç biberon almayan su içmeyen kendiliğinden içiyor. Doktorumuzda dedi çok sıcak diye ama bezini ıslatmıyor oluşu çok kotkuttu
Haribo42 Momyfat93 bizdee😢 bide allah korusun böbrekelrde büyüme va yapıyomuş o yüzden ertelemicez olaun bitsin eşim diyo en fazla 1 hafta ağlar
Bsecill Momyfat93 canı acıyacağını düşünerek tutuyor olabilir, masaj yapın göbek deliği ile pipi arasında dairesel hareketlerle masaj yaparsanız bırakır muhtemelen, bizim doktorumuz öyle demişyi tutarsa masaj yapın demişti
Momyfat93 Bsecill ya öyle mi şimdi uyuyor uyandığında yapıyım. Doktorumuz ılık su ve fucidin sürün şimdilik dedi . Ama dediğinizi yapıcam mutlaka 🌸
KayraninAnnesi Momyfat93 fazla terliyorsa ondanda olabilir cisi cok koyu ve kotu kokulu degilse korkma demisti bizim doktorumuz ama yinede takipte kalip bi doktorada sormanda yarar var
Bsecill Momyfat93 2 krem birde fitil kullandık biz bide pipiye bardak kapatıyorduk karton bardağın alt kısmını çıkarıyorduk bezle temas olmadığı için yapışma falanda olmuyordu çabucak iyileşmişti inşallah sizinde hemencecik geçer
Momyfat93 Haribo42 biz dün olduk sünnet bugün fena değiliz . 😇 korktuğumdan iyi geçiyor elhamdulillah. Yoksa yalnız çok zorlanırdım
Momyfat93 KayraninAnnesi sünnet doktorumuz acil doktoru nöbetçi olduğunda gidecez bakalım tahlil için