osibrabia canım birden tek öğün yapma ama bence 🙊 ben bu açlık oruçlarına Mart ayından beri hazırlanıyorum yemekleri kısarak yavaş yavaş ilerleyen bir süreç. Dilersen önce porsiyonları azalt 1 aya kadar sonra tek öğün son oruç. Zaten mide küçüldüğü için istesen de fazlasını yiyemiyorsun tek öğün hiç zorlamaz böylece