tuananilmoms Smnl bizimde gece düzenli şükür gündüzde bozulmazsa çok uyumasında da sıkıntı yoksa tadından yenmez bu günleri çok arıcam gibi bi his var içimde ama neyse😬
idil1990 tuananilmoms benimkide oleydi sesleniyordum gozunu acip bakio tekrar kapatiyordu ses yapiyordum yok kalkmiyordu doktora bile goturdum doktorun verdigi cvp mutlu huzurlu bi benek istedigi kadar uyuyabilir. Endiselenme sonra azaliyor 😂