Kızlar merhaba
kızım 3 ay 7 günlük bu zamana kadar hep gaz problemi yaşadık gerçi hala tam bitmiş değilde benim size sormak istediğim şu nolur aman ne güzel daha ne istiyorsun bırak işte uyusun demeyin bencede uyuması güzel ama endişeleniyorum bu 2-3 gündür gündüzleri aşırı çok uyuyor normalde 30-40 en fazla 1 saat uyurdu şimdi sabah uyanıyorum emiyor 1 saat sonra hop yine uykuya geçiyor mesela 12:30ta uyudu ara ara hep uyandı ama şuan hala uyuyor konuştum hadi kalk vs uyandırmaya çalıştım gülüyor ediyor sonra pat yine gözleri kapanıyor uykuya geçiyor önemli birşeyi yoktur değil mi yaşayan var mı😔