Egeasaf20 ben çocuğumu 6 aya kadar paylaşmadım sondasın da da bi iki resim okadar sevmiyorum çok paylaşım yapmayı ne bileyim insanların gözüne sokmak istemiyorum eşimle de resmimiz çok yoktur nazar kötü enerji hepsine inanıyorum o nedenle kendi özelimi kendim yaşıyorum kimsenin görmesine gerek yok diye düşünüyorum ama sizin yaptığınız kötü birşey değil ki bi tane resim ne olacak aman ya millet ne seviyor annenin yaptıklarına karışmayı inanin annelikten soğutuyorlar insanı kimene ya ister paylaşırsınız ister paylaşmaz