-erCansu- FtmYigitim 🤦♀️🤦♀️ bak ihlamuru bi nebze anlarim Allah korusun hasta olur bilmem ne bi iki cay kasigi verirsin sifa niyetine ama nebilm ya hshshsh ben şokkk 😂😂😂 bide meyvenin suyu hep seker oluyormus ki yani posasiyla verin diyorlar hep ve yogurtt yogurt bu yaa alerjik bi besin nasil ya bu bazi doktorlardan ne cektik yaa benm oglum 3 gunlukken diyorki hic su icmiyomu 😅😅 gitti kabizlik ilaci verdi birisi ustunde 8 yas sonrasi kullanilir yaziuor yarim cay bardagi icir diyo lan 3 gunluk cocuk 3 3 😂 bigun ateslendi diyoki enfeksiyon yok biyerinde bisi yok ama sen antibiyotik ver diyor bide damacanadan su veriyo ilaci yap diye ben evdeki damacanadan su icirmiyorum dedim ilac mi hazirlicam 😂 of daha neler neler yani hepsine guvenilmiyo malesef
Ayonuz FtmYigitim ben ıhlamur veriyordum balgamı olduğu için hala da veriyorum arada su da veriyordum ama yoğurt verilmez diye düşünüyorum biz 5 ay 17 günlüğüz yeni vermeye başladım
Burcuervaada FtmYigitim kesinlikle önermiyorlar 6 aydan önce neden öyle Birsey söylemiş anlam veremedim. Instagramda uzm. Dr.alifuat serpen diye bi dr var bu konular ilgili paylaşımları var isterseniz bir bakın. Yararlı bildiler paylaşıyor.
1alpercocuk FtmYigitim bazı doktorlar ek gıda reddini geç geçilmesine bağlıyorlar haklılık payları var ama 3 buçuk çok erken. Benim doktorum 5 ayı geçtik başlatmıştı tadımlara şuanda çok iyi yemesi. Ama su verin bencede az az.
Cinareymen Hifammm 6 aylığız ek gıdaya da geçtik yarım çay bardağı bile bitmiyor. açlığını suyla mı bastırıyor acaba o miniğim midesi ne ki o kadar su içecek
Zask FtmYigitim Benim ilk oğlum 3,5 aylıkken diş çıkardı. Anne sütü alıyordu ama 9 kiloydu. Doktorumuz bu çocuk anne sütüyle doymuyor ek gıdaya başla dedi 4. Ayda başladık. Böyle bir durum olabilir mi?
Mom5874 FtmYigitim şaka mı bu ? 😳 doktorunuzu değişin bence. 5 aylık neyse de 3,5 aylık bebek için ek gıda çok erken
Zask Mom5874 öyle değilmiş işte kilolu olduğundan artık normal beslenmeye geçmek gerekiyormuş. Değerlerine falan bakıldı, İki doktorda aynı söyleyince başladık. Çok şükür sıkıntı olmadı. Ama ekstrem bir durumdu. Ama her çocuk aynı değil tabiki.
Mom5874 Zask simdi nasil kilosu? Biraz da kilo alsa Allah korusun obezite. Benim oglum da 3.5 aylikken 7 kg filan di doktorumuz cok almasin dikkat edin nolur diyordu
Zask Mom5874 Şu an 10 yaşında 1,50 boy ve 45 kilo. Değerlerine bakılıyor sorun yok iri çocuk, kemik gelişimi ileride diyor doktor. Eşim ve aileside yapı olarak iriler. Babası da oğlumun yaşlarında böyle imiş. Çok şükür.
Durusumm FtmYigitim bebeğe o kadar su vermek mantikli gelmedi pek baska bi doktora daha görünün bence