ozgurunannesi o görenleri Sen de görmemezlikten gel benim yengem dedi Bu çocuk çok küçük dedi Ben de dedim ki ne olacak dedim burada dedim Çocuk yarıştırmiyoruz dedim küçücük bebekten Ne bekliyorsunuz ki dedim bebek yani o daha zayıf olsa ne kilolu olsa ne çok şükür Daha bugüne kadar Doktor Yüzü Görmedim iyice en iyi Yok gayet sağlıklı sebzesini meyvesini her şeyini yediriyorum çok şükür yemesi de iyi ama almıyorsa yapacak bir şeyim yok kendimden et koparıp çocuğa yapıştıracak halim yok dedim ağzını kapattı 😄😄😄😄