ozgurunannesi Allahım ne yaptıysam bir türlü kilo aldıramadım kiloya takılma diyenler bu zamana kadar takilmiyordum ama artık takılmaya başladım çok zayıf henüz hiç diş cikarmadi. Emekliyor ve çok aşırı hareketli. Tavsiye ve öneriye açığım. ❣️
Prensesannesiii26 ozgurunannesi hareketli olduğu için kilo almaz canım benim kızımda on aylık ve kilo alımı çok çok düştü belki şuan durmuştur bile yürümeye başladı artık öyle kilo almasını da beklemiyorum açıkçası 😏😏
Pamuk_seker ozgurunannesi benimkide 10 ayda 8 kiloydu harketli yemesi güzel ama almiyir sağlıklı olsun canım bırak büyüyünce alır artik
ozgurunannesi Prensesannesiii26 diş süreci çok etkiledi. Hiç bir şey yemiyor. Ortalamanın da çok çok altında kafaya takmamakta elde değil anne olarak 🙄
Prensesannesiii26 ozgurunannesi evet tabiki kafaya takıyoruz ama sağlıklı olsunlar da napalim kilo aldıran mamalar muhallebiler çorbalar yapıp yedirebilirsin
ozgurunannesi Prensesannesiii26 herşeyi yapıyorum denemediğim hiç bir tarif kalmamıştır. İrmik pirinç unu tarzı fos kilo yapan şeyler yapmıyorum sağlıklı tarifler deniyorum ama yinede kilo almıyor.
Cktha ozgurunannesi dr a gitmediniz mi kullanılması lazım doğumdan itibaren d vitamini sonra mulivitamin eklediler kaçıncı ay hatırlamıyorum sonra da demir
ozgurunannesi Cktha sadece d vit. Verdiler sağlık ocağından onu kullandik bitince tekrar gidip almadik virüsden dolayı 🙄
laleninannesi ozgurunannesi denediğiniz halde kilo almıyorss doktorunuza danışın değerlerinde bir problem vardır belki
ozgurunannesi Pamuk_seker yaaa inşallah ama yinede insanin morali bozuluyor. Her gören çok zayıf diyor 🤪
Nurbeyaz ozgurunannesi evet zayıf bu da vitamin ve kan ilacı kullanmıyor oluşundan .. mutlaka kullanmanız gerekir
Minnos_31 ozgurunannesi d vitamini ve kan damlasi kullanmaniz gerek yoksa cok pisman olursunuz kansizlik sikintisi gecer bebeginiz bir an once ikisinide temin edin Keciboynuzu pekmezi yedirin benim kizimda 10 aylik 10.300 kilo boyu uzun kilosunu cok gostermiyor ama ben kilolu olsun istemiyorum bana da cok gibi geliyor ilk disimiz birkac gun once cikti kilosundan ziyade lutfen dvit ve kan damlasi alin bebekler bunu kendileri belli bir sure uretemezler ihmal etmeyin eczaneden bile alirsiniz doktora gerek yok
Pamuk_seker ozgurunannesi o görenleri Sen de görmemezlikten gel benim yengem dedi Bu çocuk çok küçük dedi Ben de dedim ki ne olacak dedim burada dedim Çocuk yarıştırmiyoruz dedim küçücük bebekten Ne bekliyorsunuz ki dedim bebek yani o daha zayıf olsa ne kilolu olsa ne çok şükür Daha bugüne kadar Doktor Yüzü Görmedim iyice en iyi Yok gayet sağlıklı sebzesini meyvesini her şeyini yediriyorum çok şükür yemesi de iyi ama almıyorsa yapacak bir şeyim yok kendimden et koparıp çocuğa yapıştıracak halim yok dedim ağzını kapattı 😄😄😄😄
Betty Nurbeyaz d vitamini zorunlu ama kan ilacinda yanlisiniz var.kan ilacini zaten vermiyolar belli ayda kan tahlili yapip sonuca gore kan takviyesi yapiyolar.siz neye gore kan ilaci kullandiniz ya da neye gore verdiler benpek anlayamadim?
elif-emirinannesi ozgurunannesi vitamin değerlerine baktırdın mı? Ondan zayıf olabilir. Yeğenim de öyle idi çinko ve B12 düşüktü kullandıktan sonra iştahı açıldı ve balık yağı da verdi. Kilo önmeli değil ama çok zayıf olmak da çok önemli çünkü o da gelişimi etkiliyor. Doktorlara gösterin canım.
ozgurunannesi elif-emirinannesi doktora hiç gitmedik malum durumlardan dolayı ama gitsek çok iyi olacak.
Bicirik900615 ozgurunannesi canım ya benim kızımda zayıftı doktor hareketli olduğu için almıyor dedi bide ne yerse hemen büyük tuvaletini yapıyor ondanda almıyordu bizim ki şuan 3 yaşında yemesi çok güzel hareketli olduğu için kilo almıyor ama sağlığı iyi çok şükür
ozgurunannesi Bicirik900615 Şuan bizde öyleyiz ne yese yarım saat sonra büyük tuvaletini yapıyor. Metabolizma çok hızlı galiba 🙄
ozgurunannesi ozgurunannesi Minnos_31 kan damlasinin herhangi biri mi olmalı yoksa belli başlı bir ismi var mı ?