My_son yeme konusunu çeken bilir, 4.5 yaşındaki oğlum hala yemez, hala çiroz gibi. Ama şunu söylemek isterim, oğlum 2 ay anne sütü aldı. Sonrasında mama meme şeklinde devam etti ama hiç de tossik bir bebek olamadı. Mamaya ek pirinç unu bile verdim malesef ama yok hep zayıftı . Biraz kemik yapısıyla ilgili.
Kızım 5 aylik şimdi sadece anne sütü alıyor maşallah yanakları dolu dolu. Yani hem mama hem süt deneyimliyim kilo yapısal bişey. O yüzden sağlıklı olsun da çok şey yapmamak gerek ;)