CananGl ben mama ile büyüdüm hamd olsun bende bir sorun yok ne diye abartıyorlar bilmem benim eşimde kaynanamın baskısı yüzünden mama verdirtmedi iki gün aç kaldı evladım sütüm gelene kadar mama kullandık geç geldi ve sadece ilk bir hafta mama aldı Kızım sonrasında sütümü sağarak arttırdım eşime 80 TL ilk mamayı almadı gitti 400 tllik pompa aldırdım acımadım bile inadına pahalısını al dedim , yavrumun aç kalmasına içi acımadı bile , kaynanam ağzını açmadı ama oğlundan yönlendirmeye çalıştı hep , çünkü hiç dinlemedim onu 😂 iyi ki de dinlememişim alındı baya umrumda da değil bana yaptıklarından sonra hak etti kocamla boşanma durumuna kadar geldi onun yüzünden eşim mama verirken beni dövecek gibi bakıyordu bir de kaynanam eltimi sütü yok diye ezip duruyordu hasbam görümcemde aynı şekilde