Kızlar Merhaba
30 Mayıs’da kızımın doğum günü var.Onun için özel dikim bir elbise yaptırdım .Aldığım butik Sürat Kargo ile gönderdi.Şimdi sürat kargonun yaptığı rezaletleri anlatıyorum.Uzak durun bu firmadan 😡😡😡Bulunduğum şehirde sokağa çıkma yasağı var ,biz evdeyken Kargo gelmiş ,bizi evde bulamamış ve benim kargomu iadeye göndermiş .Yaşadığım sıkıntıların hepsini anlatıyorum size .Bulunduğum ilçeye bağlı kargo kesinlikle telefonları açmıyor .Çağrı merkezinde en az 30 dk sıra bekliyorsunuz.Kızım uyuduğu zaman mesai saatleri içerisinde bi de çağrı merkezine bağlanmaya çalışıyorum.Çağrı merkezine bağlandım ,sizin kargonuz iade edilmiş denildi .Ben de dedim ki “Biz evde olduğumuz halde ,benim kapıma gelip not kağıdı yapıştırmıyorsanız,msj atmıyorsanız,telefon etmiyorsanız benim kargomu 3 gün şubenizde tutmak zorundasınız ,gerekirse ben bugün gelip alırdım .Ben böyle konuşunca şikayet kaydınız oluşturdular .Şimdi diyeceksiniz bunda büyütülecek ne var .Ben kızımın elbisesini instgram üzerinden diktirdim ,ben diken bayanı İstanbul’da zannediyordum meğersem Şırnak ‘da ikamet ediyormuş.Şırnak’dan Diyarbakır’a gidiyor ordan da yaşadığım şehire geliyor ,bu süreç de zaten kargolar çok yoğun olduğu için 10 günü buluyor .Kullanmayın arkadaşlar bu firmayı ,rezalet ötesi bir firma 😡😡