Merve ben okuduğumu anladım da siz anlamamışsınız açıklayayım..
Benim doktorum önermedi yaptırmadım..
ama aile hekimi önerseydi de zaten onu dinlemezdim çocuk doktorumu dinlerdim yaptırmazdım dedim gayette net dediğim ama.
Ben araştırdım zaten ek dozu yaptırmamak daha mantıklı geldi ve doktorumu dinledim 3doktorun da öneriyor olması doğru olduğuna anlamına gelmiyor malesef.