Esraaaae pilavustutavuk bebeğim 6 ay 8 günlük ek gıdaya baslayalı baya oldu ilk zamanlar böyle olmamıstık günü gününe yapardı hemde öyle cok yapardı ki şimdi ne oldu anlamıyorum Dr a gittiniz mi siz
pilavustutavuk Esraaaae yok şu zamanda eşim gidilmez kendi kendimize çare bulalım dedi. Tüm doğal yolları denedim. Halada deniyorum..ama olmuyor. İlk 3 ay çok iyidi. 8.ci aydan su ana kadar ( haftaya 10 aylık olacak nerdeyse) çok kötü kabız :(
Esma84 pilavustutavuk benim oğlum da her gün zor yapar kakasını 11 aylık hep de böyleydi katı gıdaya geçince.ama her gün kayısı 3-4adet yarım armutu kaynatıyorum yumuşatsana kadar hoop blendırdan geçiriyorum aç karnına yediriyorum yemek yedikten sonra Hooop gelsin 💩 lütfen deneyin çocuğu zorlamayın
pilavustutavuk Esma84 Cook denedim Cook :(( hiç birşey fayda etmez oldu. Neden böyle oldu bı anda hiç anlamadım. Haftaya 10 aylık olacağız nerdeyse. 8.ci ay girdi gireli kabız. Sürekli kabak kabak kabak ıspanak semiz otu yulaf Tek taraflı besleniyor çocuk
Esraaaae demeterdogan anne sütü alıyo bebeğim ek gıda da cok veremiyorum o yuzden pek su vermiyorum acıkcası. Amin sagolun
Esma84 Esraaaae ben kuru kayısı hatta gün kurusu ile yapıyorum size kalmış şimdi mevsimi yaş kayısı da olabilir
Uzaymekiii Esraaaae diğer besinleri deneyip mesela sonra yine armut verebilirsiniz ya da deneme süreniz dolunca kabakla karıştırıp verebilirsiniz 🤷🏻♀️
Derin17 Esraaaae aynen, yediği de elma, şeftali, erik, kayısı, kabak falan🤷🏻♀️armut veriyordum doktor verme dedi aklınızda olsun
ymn2019 Esraaaae kayısı kaynat blender yada süzgeçten geçir sulu ver gayet iyi geliyor, popoya zeytinyağı ,göbeğe daireşek masaj ,sıcak banyo, 1 çay kasigi zeytinyağı içir.