Araseymen en iyi dr dediğin kime göre iyi bizim doktorda Ankara’nın en iyi pediatrilerindne biri ve keçi sütü 1 yaşa kadar kullanılmamalı dedi Tamam her dr farklı diyor ablam yeğenime hergün günlük keöi sütü aldık bir yaştan önce iyi diye içirdik o zamanlar bir yaştan sonra başladı sıkıntılar o kadar bağışıklığı düşük bir bebek olduki sürekli hastalandı antibiyotikler vitaminsizlikler ve her dr keçi sütüne bağladı Demir eksikliğine sebep oluyor Demir eksikliğide bir çok hastalığın baş sebebi bilmiyorum evlat sizin evladınız bende yaşadığım tecrübeleri aktardım sağlıkla büyütün bebeğinizi en iyisini siz bilirsiniz 😊💕