Morcivert061 bir tek siz annesiniz dimi? Herşeyin en iyisini siz biliyorsunuz ? Ya akıl verirken sözlerinize dikkat edin bende bir anneyim! Ben bebeğim için en iyisini bilirim gidip de pat diye biranda 150 cc süt vermedik herhalde önce ufak tadım yaptık sindirip sindiremedigine baktık alerji gösterecek mi ona baktık çok şükür hicbir belirti yok her bebek aynı değildir gelişim acısından da fiziksel ve sindirim acısından da benim bebeğim de herhangi bir reaksiyon yaratmadı 20 gündürde ara öğünlerinde veririm zaten en iyi doktorlara götürür danışır öyle karar veririm verip vermemeye.ben bebeğim için en iyisini en doğrusunu yapıyorum zaten siz akıl verirken sadece kendiniz anneymis herşeyin en iyisini siz bilirmişsiniz gibi akıl vermenize gerek yok cahil değilim yeterince araştırıp danışarak doktor kontrolüyle yapıyorum ne yapıyorsam!