Sunay10 40 ı çıkana kadar yalnız bırakma uyuma diyolar evde eşim oluyo virüs sebebiyle işe gitmiyo o büyük destekçim duş da o varken alıyorum gece 2 3 e kadar o sallıyor uyutmayan çalışıyor falan ben biraz uyuyum diye ama bayramdan sonra işe başlıcak nasıl olcak bilmiyorum maraton asıl o zaman başlıcak sanırım 🤷♀️😑 rezene içiyorum süt damlası kullanıyorum süt için en büyük etken bunlar gaz problemi şimdilik yok ama kimyon çok kullanmaya çalışıyorum soğuk şeyler yemiyorum dolaptan direk bişey alıp yemiyorum oda gaz yapıyo dediler öyle farklı bişeyim yok 🙏