sibelyasaralp ben de normal Doğum yaptım çocuk 2 aylık olana kadar o bel ağrısından öldüm önce sadece sağ taraf ağrıyodu sonra ağrı sola geçti
Sonra sürekli belimi sıcak tutmaya çalıştım sürekli atlet giyiyordum belim Sıcak kalsın diye 1 haftada geçti