sibelyasaralp Merhaba arkadaslar dogum edeli 2 ay oluyor sezeryan oldum doğumdan sonra asiri derecede bel ve sirt agrisi çekmeye basladim benim gibi boyle agri ceken var mi
Safiyee sibelyasaralp bnde sezeryan oldum 2,5 ay oluyor bndede var ama bnim bebeğimi surekli kucagimda taşımaktan saolasun durmuyor😕
Nilayaktas sibelyasaralp ben yasiyorum ben de spinal sezeryan oldum komsumun kizi da spinal sezeryan oldu o daha fena agrilara uyaniyorum diyor geceleri.doktora gitmis sabah aksam neskafe tuket o uyusuk tutar biraz demis basina belayi almissin sen demis.bende belimi dogrultup dik yuruyemiyorum kambur gibi geziyorum surekli
Jrarya sibelyasaralp yaklaşık 4 ay önce spinal sezeryan doğum yaptım benimde aynı sorunum var yüz üstü yatınca asla döneniyorum felç oldum sandım geçen gece ama ilk annelikse bebeğini sürekli kucağında taşıyosan kucakta uyutuyosan vs genelde yaşanıyomuş normal doğum yapan arkadaşımda aynısını yaşıyo yani ben başta spinale bağlıyodum ama normal doğum yapan iki kişidende duyunca bebeğimin kilolu ve sürekli kucağımda olmasına bağladım
Mry sibelyasaralp epidural sezaryen oldum ağrımayan yerim yok kızım da sürekli kucakta olduğundan hiç gecmiyor
Nuredves Kızlar doğum sonrası bel ve sırt ağrılarınız için safra kesenizi kontrol ettirin bence. Hamilelik sonrası çok sık görülüyormuş. Ben de iğneden sanarken safra kesem yüzünden on beş gün yoğun bakımda yattım. Çok ağrım vardı belimde ve sırtımda ölüyorum sandım. Doktorlar ilkten anlamadılar. Sonrası maalesef bebeğimin kırkı çıkmadan ameliyat oldum. Aksatmadan kontrol ettirin bence.
gizemyigit Nuredves aynı şekildeyüm 😕 Yanlış pozisyonda emziriyorum belim sırtım ağrıyor sanıyordum ancak safra kesemde taş varmış. Kızım 2.5 aylık bende ameliyat olacağım. Hamilelikten sonra her 2 kadından 1’inde safra keses taşı görülüyormuş ne yazık ki
Gurbettebianne sibelyasaralp ben 10,5 aylığız suan ve benim hala belim agrır biraz zorlama olu ca veya eğilip alt açarken
Gurbettebianne sibelyasaralp aynen öyle canım napalım yapacak bişe yok yani , mesela ben hala karnım uyusuk .ne zaman geçecek merak ediyorum ama. Geçeceğini sanmıyorum 🤷♀️😊
Nuredves gizemyigit çok geçmiş olsun canım. Bence hiç bekletme ameliyatı. Sonra bi komplikasyon oluyor sen de bebek de perişan oluyorsun. Acil şifaların olsun :)
Onedroplove sibelyasaralp ben epudral sezaryen oldum 5 aylık oldum hala iğne olduğum kısım ağrıyor yataktan iki büklüm kalkıyorum inşallah hemen geçer
AselSisiMom sibelyasaralp 42 gün oldu benimde spinal sezaryen ile doğum yaptım ağrılar bende de var çok fazla ayakta durduğum veya oturduğum zamanlarda daha da çok ağrıyor kontrole gidince söyleceğim doktoruma
AselSisiMom sibelyasaralp Git bencede canım ihmal etmemeliyiz kesinlikle ben çok zorlanıyorum beşikte uyuyan bebeğimi kucağıma almak için eğilemiyorum bile 😔