Nursan süt korumaz sağlık ocağındaki ebeler bu konuda bilgi veriyorlar aslında.
Belki de hamile değil de regl olacaksindir. Olmadiysan henüz?
Çünkü benzer oluyor belirtiler nihayetinde. Tekrar test yapıp emin olun bence yoksa regl belirtileridir.
Olası hamilelik varsa da emzirmeye devam edebilirsiniz. Emebildigi yere kadar. Hayırlısı olsun.