Nurmry Sibel_dumlupinar bizimkide şuan 6200 kilosu sadece 200 gram almış ay sonuna kdr takip edip ona göre mama diyecek ama benim bebeğim doyuyo yani eminim kesik kesik kusuyoda meme reddinden böyle oldu heralde🤦🏼♀️🥺
Sibel_dumlupinar Nurmry doyuyorsa hic verme keşke benimde biraz fazla sütüm olsa bende vermesem bende geceleri veriyorum bikere malesef
Nurmry Sibel_dumlupinar ben geceleri tok tutsun diye veriyorum açıkcası sütüm var çok şükür fazla değil ama yetiyor kendini sütüm var diye motive et süt artırıcı herşey içiyorum gün içerisinde yiyip içmezsem asla olmuyor sütüm🙄😒🤦🏼♀️
Nurmry Sibel_dumlupinar bu arada ilk kızım hep mamayla büyüdü hiç emmedi meme ucu olmadığı için ne yaptıysak tutmadı mama içende büyüyo yani 5 yaşadı çok şükür☺️🥰
yasemnugr06 Sibel_dumlupinar bırakmaz geçici bir durum canım dua ede ede ver göğsünü kızım bir ay almadı şükür sonra aldı
Sibel_dumlupinar yasemnugr06 2hafta çok zor oldu benim sürekli süreyi açıyorum ozaman sakinleşip emiyo
yagizefesmomm Sibel_dumlupinar çocuk susuz kalırsa sıkıntı olabilir cok emmemeye devam ederse gerekirse götür serum taktır.böbrekleri susuz kalmasın
balkabagianasi Sibel_dumlupinar ilk ay emdi sütüm yoktu zaten gelir diye emzirmiştim baştan belli mama kullanıyorum 🥀
Derinkomm Sibel_dumlupinar mamayı biberonla vermeyin direkt meme reddi sebebi. Bi de memeye dönmesi içim ten teması yapın beraber duşa girin duşta emzirin.
Nurmry S_ezel sizdede meme reddi varmı ya ama hiç öyle huzursuz değil ben meme teklif ediyorum acıktım diye hiç ağlamıyo🥺
Derinkomm Sibel_dumlupinar ten teması yapın bolca. Bu arada idrar yolu enf da iştahsızlık huzursuzluk yapabilir.
S_ezel Nurmry Meme reddi yok şükür ama kısa emiyor, yanıma uzatıp yatarak emzirdiğimde memeyi boşaltıyor çok uzun emiyor,