damlac 5-6 olmalı evet canım sen bir buçuk saat bekleme bol bol emzir ve çıplakken göğsüne yatır ten teması hem memeye hem anneye alışmak için çok önemli ayrıca sen çok su içmelisin . Eğer sarılık riski varsa doymuyorsa 1-2 sefer mama verebilirsin ben vermiştim ilk günler bir kez çünkü doyamadığı için idrarında kan görmüştük. Korkma birçok anne yaşadıklarını yaşıyor 🌸mamayı şırıngayla verebilirsen çok iyi olur