damlac aynı şeyleri yaşadım bende bebeğim 1 haftada 500 gr verdi mama ver dedilwr bana da sarılık olmuştu aynı zamanda ve 2 ay geçmedi sarılığı. Şöyle ki ilk 1 hafta kilo kaybı çok normal hava da sıcak ve doyduğunu düşünüyorsan bebeğin hiç dert etme çok hızlı geri alacak kilosunu. Benim kızım günde 100 gr almıştı hemen sonra. Bir de sarılığı kilo alsa da geçmiyorsa anne sütü sarılığıdır muhtemelen. Zamanla geçer. Seni çok iyi anlıyorum psikolojik olarak çok kötü hissediyorsun ama emin ol geçecek. Şu an tek yapman gereken bolca emzirmek ve düzenli olarak sarılık ölçümüne gitmek bunu sakın ihmal etme. Bir de bebeklerin yüzde 60ı sarılık olur hiç dert etme.