Melike44 evet canm ayti oluyor süt parası doğumdan 5 gün sonra yatar ve 200 tl oluyor devletin ilk çocuk için 300 tl gibi ödediği bir para var canm bunların bilgilerini hastane veriyor doğumdan sonra doğum belgemle nüfuza filan giriyorsun sanırım eşim halletmisti o evrak islerini😊