MuhammedArden ilknurgoksu ya daha 1. Buçuk yıl oldu Doğum yapalı halen almadım nasıl alınıyor bir yere mi başvuruluyor , bana bilgi verebilirmisin canım
ilknurgoksu MuhammedArden canım kaymakamlıktan başvuru yapılıyor soguk raporu ile 🦋ama biz doğum yapınca hemen başvurduk 1.5 sene sonra başvuru yapılır mı bilgim yok
SinemTvl ilknurgoksu maalesef eşe verilmiyor vekalet istiyorlar PTT yakınsa eşiniz sıraya girsin sizi çağırır biz öyle yaptık
Melike44 bimohr1406 bizede doğum belgesi hastanedn verildi de 200 tl yi hastane mi veriyor anlayamadım 🤔
bimohr1406 Melike44 yok pttye yatırılıyor devlet veriyor hastane değil sigortalılara veriliyor bildiğim kadarıyla
Eminekckgny ilknurgoksu ben doğumu başka ilde yaptım ikamet başka ilde ikamet olan yerde ki kaymakliktab mi alcaz
Fr45 ilknurgoksu para yatmış ama eşinize vermezler malesef bende gidip kendim almıştım postaneyi arayarak eve getirmelerini isteyebilirsin
1semra_Levent ilknurgoksu canm o zaman ptt ye gidin bakın yatmıştır büyük ihtimal ekran parayı aldıktan sonra ödendi diye belirtiyor bende beklemiştim e devlet ekranına aldanarak ama ptt ye gittiğimde tamamını aldım ödendikten sonra görünüyor 🥰🥰
ilknurgoksu 1semra_Levent yaa teşekkür ederim işgörememzlik maaşı aldığımda farklı şeyler yazıyordu o yüzden kararsız kaldım bayram sonu gideceğim inşallah 🦋
1semra_Levent ilknurgoksu insallh canm hayırlısı olsun gider alırsın bayram sonu rica ederim bildiğim kadarıyla bu şekilde bende beklemstim senin gibi böyle postaneye süt paramı almaya gittiğimde çocuk oparasinida vermislerdi😊😊🤗
1semra_Levent Kadert herkes alıyor canm süt ve çocuk parası süt için 200 çocuk için 300 ödeniyor çalışanlar sigorta bazlı ödeme alıyor doğum sonrası ve doğum öncesi adı altında 🥰
1semra_Levent minikbirbal ben calisiyordum canm 37. Haftaya kadr calistim esimde çalışıyordu dogm yaptikten 5 gun sonra sut param yatmıştı bnm çocuk için 300 tl olanıda 1 ay sonra aldim😊