ilknurgoksu evet yatmış gecen hafta bende de aynı sekılde yazıyordu ve gıdıp aldım.eşiniz alamaz sızın gıtmenız gerekıyor. Sıra beklemıyosunuz yenı dogum yaptıgınızı bebegınız oldugunu dısarı cıkamadıgınızı soyleyın sıra beklemeden ılgılı bankodan yardımcı oluyorlar 5 dakıka ıcerısınde ödemem yapıldı benım